כניסה לחברות וארגונים
כניסה לחברות וארגונים
פתרונות לחברות וארגונים
אנו יוצרים עבור חברות ואירגונים רשת נסיעות פנימית השייכת רק לעובדים, כך שכולם יכולים לנסוע ביחד, לחסוך בהוצאות הדלק והרכב הפרטי וכמובן ליצור יחסים בין אישיים קרובים.
מה חוסכים? הוצאות רכב, דלק, חנייה, עומסי תנועה וזיהום אוויר.
מחפשים פיתרון לחברה או אירגון?
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם
שאלות ותשובות

כללי

 

1. מה זה PickApp?

אנחנו שמחים ששאלת! PickApp היא רשת נסיעות חברתית המאפשרת לנהגים ונוסעים לתאם נסיעות למגוון יעדים על בסיס חברים משותפים. בנינו מספר כלי בטיחות שיעזרו לכם לתפוס מקום במכונית של מישהו אחר או לצרף מישהו לנסיעה שלכם בתמורה להשתתפות בהוצאות הדלק. כדי להתחיל להשתמש PickApp, אנחנו מזמינים אתכם ליצור חשבון חינם.

 

2. האם פיקאפ מגייסים עובדים?

כמובן! אנו תמיד מחפשים אחר עובדים מדהימים ומיוחדים שיצטרפו אלינו בזמן שאנו בונים את מערכת נסיעות החברתית הטובה בעולם. שלחו לנו את קורות החיים שלכם לכתובת הדואר support@pickapp.co.il.

 

3. האם אנחנו בפייסבוק, בטוויטר ובגוגל+?

כדי לקבל חדשנות עדכניות, עדכון על מוצרים ועוד תדאגו לעשות לנו לייק בפייסבוק, לעקוב אחרינו בטוויטר או בגוגל + אתם גם יכולים לעקוב אחרינו בבלוג שלנו.

 

4. איך יוצרים איתנו קשר?

נשמח לשמוע מכם! אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכתובת support@pickapp.co.il.

 

נוסעים

 

1. איך ליצור חשבון?

אנו שמחים שהחלטת להצטרף אלינו! יצירת חשבון לוקחת פחות מ-10 שניות וזה לגמרי חינם!!! על מנת ליצור חשבון עליכם לעשות שלוש פעולות:

1. בקרו באתר הבית שלנו pickapp.co.il.

2. לחצו על כפתור התחבר דרך פייסבוק.

3. לחצו על אשר בחלון הנפתח של פייסבוק.

 

2. למה אני חייב פייסבוק?

אנו בונים קהילה המבוססת על אמון. פייסבוק מספקת לנו מגוון רחב של תכנים חברתיים העוזרים ליצור אמון בין חברי הקהילה: חברים משותפים, תחביבים, מוזיקה דירוג ועוד. אנחנו לעולם לא נעשה שימוש לא הוגן בשמך ולעולם לא נפרסם על הקיר שלך ללא קבלת אישור.

 

3. איזה מידע עלי חשוף למשתמשי PickApp?

המידע האישי שלך נחשף למשתמשי PickApp אחרים רק כאשר הזמנת הנסיעה מאושרת. פרטים כמו תמונת פרופיל, גיל ותחומי עניין מפרופיל הפייסבוק שלך, חשופים גם כאן בפרופיל ה - PickApp שלך. תמיד תוכל לעדכן את הפרופיל האישי בחשבון שלך ב- PickAppלצורך זאת לחץ כאן.

 

4. איך אני מדרג נהג או נוסע?

לאחר שנסיעה הוזמנה ויצאה לפועל ב- PickApp גם לנהג וגם לנוסע ישנה אפשרות לדרג איש את רעהו על ידי מערכת הכוכבים שלנו. הדירוג מתבצע בין כוכב אחד (גרוע) לבין חמישה כוכבים (מעולה). הדירוג נמצא לאחר כל נסיעה בחלון הניווט האישי באייקון "הנסיעות שלי". הדירוג הוא מאוד חשוב והוא ישמש את גולשי PickApp בעתיד, בזמן שהם עושים חיפוש על נוסעים ונהגים אחרים. אנא הקפד לדרג כשורה ובאופן ייסודי – מכיוון שהדירוג הינו חד פעמי ולא ניתן לעריכה.

 

5. איך החברים שלי יכולים להמליץ עלי?

המלצה על חברים היא דרך מעולה לבנות את האמינות שלך בפרופיל האישי שלך ב- PickApp. על מנת לבקש מחבר שימליץ עליך, פעל לפי הצעדים הבאים:

1. בקר בעמוד הפרופיל האישי שלך.

2. מתחת לתמונת הפרופיל לחץ על בקש המלצה מחברים בפייסבוק.

3. כאשר חלון הפופ אפ נפתח – בחר את החבר שאתה מעוניין שיידרג אותך.

4. לחץ שלח הזמנה.

 

6. איך אני משנה את הפרופיל שלי ואת כותבת המייל?

דאג לבחור חשבון דוא"ל עדכני, מכיוון שכל ההתראות למשתמשי PickApp נשלחות דרך מייל זה.

1 התחבר ל- PickApp.

2. לך לפרופיל האישי שלך.

3. לחץ על עריכה הנמצאת מעל כתובת המייל שלך.

4. הזן כתובת מייל חדשה ולחץ אשר.

 

7. איך אני מבטל את החשבון שלי?

אנחנו ממש עצובים לראות אותך עוזב! זה בגלל משהו שעשינו? עכשיו שהתגברנו וניגבנו את הדמעות על מנת לבטל את חשבונך שלח אלינו את כתובת הדואר האלקטרוני שאיתה נרשמת לשרות ואנחנו נדאג לכל השאר. מקווים לראותך שוב!

 

8. איך אני מחדש חשבון שבוטל?

אנחנו ממש שמחים לראות אותך שוב! בכל זמן נתון, אתה יכול להתחבר עם חשבון הפייסבוק שלך.

 

9. האם פיקאפ בטוחה עבור נוסעים?

PickApp בנויה על עיקרון הבטיחות והאמינות בקהילת משתפי הנסיעות. אנו מספקים מספר פיצ'רים נהדרים על מנת לבנות מנגנון בטיחות ואמינות באתרנו. ל - PickApp יש פרופיל משתמש עשיר כך שתוכל ללמוד על הנהג הפוטנציאלי שלך. בתור נוסע אתה מחליט לאיזה נהגים לפנות ובאיזה מקומות ישיבה לבחור. אם בכל זמן אתה מרגיש לא בטוח או לא בנוח, בבקשה צור קשר עם התמיכה שלנו בדוא"ל pickapp@pickapp.co.il בכל זמן. לטיפים נוספים על איך ליצור נסיעה בטוחה, אנחנו מזמינים אותך לבקר בדף הבטיחות שלנו.

 

10. איך אני מתחיל כנוסע לחפש נסיעה?

הזן את נקודת המוצא והיעד בשורת החיפוש על מנת לחפש את הנסיעות הרלוונטיות עבורך. אם לא מצאת נסיעה מתאימה, אתה מוזמן לפרסם את הנסיעה שלך בכפתור הוסיפו נסיעה. ברגע שפרסמת נסיעה תקבל מאתנו מייל על נהגים המתאימים למסלול שלך.

 

11. מה כדאי לשאול את הנהג הפוטנציאלי?

אנו ממליצים שתדון בנושאים הבאים על מנת לוודא ולאפשר נסיעה טובה ככל שניתן: נקודות מוצא, יעד וזמנים, עישון ואהבה לחיות, חששות אחרים שעולים בפניך.

 

12. איך אני מצטרף לנסיעה עם נהג?

ברגע שמצאת התאמה לנהג לחץ על כפתור "הצטרף לנסיעה". אם הנהג יאשר את בקשתך, תישלח אליך הודעת אישור, במייל ובסמארטפון, וכן יתאפשר לך ליצור עם הנהג קשר טלפוני. אתה מוכן לצאת לדרך, נסיעה טובה!

 

13. איך אני מבטל נסיעה משותפת עם נהג?

על מנת לבטל בקשת הצטרפות לנסיעה בחר בבר הניווט האישי בנסיעות שלי, חפש את הנסיעה הרלוונטית ולחץ "בטל בקשה". יש לך אפשרות לבטל את הנסיעה בכל רגע נתון לפני שהנסיעה יוצאת אל הפועל.

 

14. איפה ואיך אני יכול למצוא את פרטי ההתקשרות עם הנהג?

PickApp שולחת מייל לאחר אישור נסיעה עם טלפון, מייל ופרטי הפרופיל של הנהג / נוסע. בבקשה וודא כי עדכוני ה-push פועלים והגדרת המייל שלך תקינה דרך ההגדרות הנמצאות בפרופיל האישי.

 

15. מדוע אני צריך להשתתף בהוצאות הדלק של הנהג?

השתתפות בהוצאות הדלק עוזרת לנהג לחסות את עלויות הדלק ושאר ההוצאות הכרוכות בנסיעה.

 

16. האם השירות בתשלום?

השירות שניתן על ידי PickApp הינו ללא עלות. זה אומר בחינם!

 

17. מה קורה אם הנהג לא מגיע?

אם הנהג אינו מגיע אנו ממליצים כי תחילה תיצור קשר עם הנהג על מנת לוודא שהוא אינו מאחר. הבריזו לך??? דרג את הנהג כראות עיניך והגב באזור הנסיעה או בפרופיל האישי של הנהג.

 

18. איך אני משנה את הנסיעה החד פעמית לנסיעה קבועה?

על מנת לשנות את פרטי הנסיעה, יש לגשת לאזור הנסיעות שלי, שבתפריט האזור האישי. יש לבחור את הנסיעה הרלוונטית ולבחור בכפתור עריכת פרטים.

 

19. איך אני משנה את הנסיעה הקבועה לנסיעה חד פעמית?

על מנת לשנות את פרטי הנסיעה, יש לגשת לאזור הנסיעות שלי, שבתפריט האזור האישי. יש לבחור את הנסיעה הרלוונטית ולבחור בכפתור עריכת פרטים.

 

נהגים

 

1. איך ליצור חשבון?

אנו שמחים שהחלטת להצטרף אלינו! יצירת חשבון לוקחת פחות מ-10 שניות וזה לגמרי חינם!!! על מנת ליצור חשבון עליכם לעשות שלוש פעולות:

1. בקרו באתר הבית שלנו pickapp.co.il

2. לחצו על כפתור התחבר דרך פייסבוק

3. לחצו על אשר בחלון הנפתח של פייסבוק

 

2. למה אני חייב פייסבוק?

אנו בונים קהילה המבוססת על אמון. פייסבוק מספקת לנו מגוון רחב של תכנים חברתיים העוזרים ליצור אמון בין חברי הקהילה: חברים משותפים, תחביבים, מוזיקה דירוג ועוד. אנחנו לעולם לא נעשה שימוש לא הוגן בשמך ולעולם לא נפרסם על הקיר שלך ללא קבלת אישור.

 

3. איזה מידע עלי חשוף למשתמשי PickApp?

המידע האישי שלך נחשף למשתמשי PickApp אחרים רק כאשר הזמנת הנסיעה מאושרת. פרטים כמו תמונת פרופיל, גיל ותחומי עניין מפרופיל הפייסבוק שלך, חשופים גם כאן בפרופיל ה- PickApp שלך. תמיד תוכל לעדכן את הפרופיל האישי בחשבון שלך ב- PickAppלצורך זאת לחץ כאן.

 

4. איך אני מדרג נהג או נוסע?

לאחר שנסיעה הוזמנה ויצאה לפועל ב- PickApp גם לנהג וגם לנוסע ישנה אפשרות לדרג איש את רעהו על ידי מערכת הכוכבים שלנו. הדירוג מתבצע בין כוכב אחד (גרוע) לבין חמישה כוכבים (מעולה). הדירוג נמצא לאחר כל נסיעה בחלון הליווי האישי באייקון "הנסיעות שלי". הדירוג הוא מאוד חשוב והוא ישמש את גולשי PickApp בעתיד, בזמן שהם עושים חיפוש על נוסעים ונהגים אחרים. אנא הקפד לדרג כשורה ובאופן ייסודי – מכיוון שהדירוג הינו חד פעמי ולא ניתן לעריכה.

 

5. איך החברים שלי יכולים להמליץ עלי?

המלצה על חברים היא דרך מעולה לבנות את האמינות שלך בפרופיל האישי שלך ב- PickApp. על מנת לבקש מחבר שימליץ עליך, פעל לפי הצעדים הבאים:

1. בקר בעמוד הפרופיל האישי שלך.

2. מתחת לתמונת הפרופיל לחץ על בקש המלצה מחברים בפייסבוק.

3. כאשר חלון הפופ אפ נפתח – בחר את החבר שאתה מעוניין שיידרג אותך.

4. לחץ שלח הזמנה.

 

6. איך אני משנה את הפרופיל שלי ואת כותבת המייל?

דאג לבחור חשבון דוא"ל עדכני, מכיוון שכל ההתראות למשתמשי PickApp נשלחות דרך מייל זה.

1 התחבר ל- PickApp.

2. לך לפרופיל האישי שלך.

3. לחץ על עריכה הנמצאת מעל כתובת המייל שלך.

4. הזן כתובת מייל חדש ולחץ אשר.

 

7. איך אני מבטל את החשבון שלי?

אנחנו ממש עצובים לראות אותך עוזב! זה בגלל משהו שעשינו? עכשיו שהתגברנו וניגבנו את הדמעות על מנת לבטל את חשבונך שלח אלינו את כתובת הדואר האלקטרוני שאיתה נרשמת לשרות ואנחנו נדאג לכל השאר. מקווים לראותך שוב!

 

8. איך אני מחדש חשבון שבוטל?

אנחנו ממש שמחים לראות אותך שוב! בכל זמן נתון, אתה יכול להתחבר עם חשבון הפייסבוק שלך.

 

9. האם PickApp בטוחה עבור נהגים?

בתור נהג יש לך את אפשרות הבחירה המלאה האם לאשר או לדחות את הנוסעים שלך.

 

10. כנהג, האם אני צריך לאשר את כל הנוסעים שמבקשים להצטרף לנסיעה?

ממש ממש לא! בתור נהג יש לך שליטה מלאה לגבי כל מי שאתה מאשר או דוחה בקשר לנסיעה שלך.

 

11. מה בנוגע לביטוח?

(חוות דעת משפטית)

פוליסות הביטוחים הן מאוד שונות, זה רעיון ממש טוב לבדוק את הפוליסה שלך במיוחד את הסעיפים השונים שעוסקים בהסעת נוסעים.

 

12. איך אני מפרסם נסיעה?

לחץ על כפתור פרסם נסיעה בפינה השמאלית העליונה. אנו ננחה אותך בצעדים בהוספת נסיעה החל ממוצא ויעד, תאריך וזמן וכמה מקומות פנויים יש לך ברכב. בסוף הצעדים תוכל לפרסם את הנסיעה בקהילת PickApp ולהזמין את החברים שלך להצטרף לנסיעה. אנו ממליצים לשלוח הודעה לחברים וקרובים על מנת לצרף אותם.

 

13. יש לכם טיפים כיצד הכי טוב למצוא נוסעים?

על מנת למצוא נוסע פרסם את הנסיעה שלך, בדוק את ההתאמות בינך לבין הנוסע הפוטנציאלי. רצוי להגיב מהר ככל שניתן! אנו ממליצים ליצור קשר דרך מערכת ההודעות הקיימת ב - PickApp ולשוחח בנושאים הבאים על מנת לוודא ולאפשר נסיעה טובה ככל שניתן: נקודות מוצא, יעד וזמנים, עישון ואהבה לחיות וחששות אחרים שעולים בפניך. כמו כן תמיד תוכל ללכת לכפתור הנסיעות שלי שנמצא בבר הניווט הראשי ולכל נסיעה יש ללחוץ על כפתור נוסעים פוטנציאליים ושם תראה את הנוסעים המומלצים לנסיעה שלך.

 

14. איך אני עורך נסיעה?

בבר הניווט הראשי, לך לכפתור הנסיעות שלי ובחר את הנסיעה שברצונך לערוך. לחץ על כפתור עריכת פרטים. בבקשה וודא שהנוסעים שאושרו או שממתינים לאישור יודעים על השינויים שערכת, מאחר וכל שינוי עלול להביא לביטול הנסיעה.

 

15. מדוע אני צריך השתתפות בהוצאות הדלק?

השתתפות בהוצאות דלק חוסכת לך כסף, הוצאות דלק, ביטוח וכן מגוון הוצאות נלוות אחרות.

 

16. איך אני עונה לבקשת הצטרפות של נוסע?

אנחנו נשלח אליך מייל ופוש ברגע שנוסע ביקש להצטרף לנסיעה עימך. לאחר מכן תהיה לך את האופציה לקבל / לדחות או לשלוח הודעות לנוסע באייקון הנסיעות שלי בבר ניווט הראשי. ברגע שאישרת נסיעה, הטלפון של הנוסע ושלך ייחשפו.

 

17. איפה ואיך אני יכול למצוא את פרטי ההתקשרות עם הנוסע?

ברגע שאישרת בקשת נסיעה פיקאפ ישלחו לך מייל עם פרטי הנוסע הכלליים, מספר הטלפון ופרופיל הנוסע. בבקשה וודא שהודעות הפוש במכשיר שלך מופעלות כמו כן המייל מוגדר כשורה – אחרת לא יתקבלו התראות.

 

18. איך אני מבטל נסיעה?

על מנת לבטל את הנסיעה שלך לך לכפתור הנסיעות שלי הנמצא בבר הניווט הראשי, מצא את הנסיעה שברצונך לבטל ולחץ על כפתור "ביטול נסיעה". הודעה ומייל יישלחו לנוסעים שצורפו או המתינו לנסיעה.

שים לב! אתה לא יכול לחדש נסיעה שבוטלה ולכן תצטרך ליצור אותה מחדש.

 

19. מה קורה אם היו לי נוסעים וביטלתי נסיעה?

הנוסעים יקבלו הודעה על ביטול הנסיעה.

 

20. האם אני יכול לערוך את מחיר הנסיעה?

כן! לך לכפתור הנסיעות שלי הנמצא בבר הניווט הראשי, מצא את הנסיעה שברצונך לערוך ולחץ על עריכת פרטים.

 

21. איך אני מקבל את התשלום?

התשלום מתבצע ישירות מהנוסע ואין לפיקאפ מעורבות בכל צורה שהיא בנושא הכספים שמועברים.